שתי שאלות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב לפני תחילת הפרוטוקול (ארוך) השתמשתי בכדורי רזין לדיאטה ורציתי לדעת אם יש השפעה על התהליך עצמו ואני רוצה לציין שהפסקתי להשתמש בהם כשהתחלתי את הפרוטוקול האם אפשר להשתמש בהם תוך כדי הפרוטוקול ושאלה שניה בפרוטוקול האחרון היו מעל שמונה זקיקים ונשאבו רק 4 ביציות שמתוכן הופרו 2 ולצערי גם ההפריה הזאת ניכשלה ורק אחרי שהתאוששתי מן האכזבה שמתי לב שהאוביטרל שנתנו לי היה פג תוקף ז"א התאריך היה 5/14 ואני הזרקתי ב 7/14 האם ניתן לומר שאני הרסתי את הפרוטוקול במו ידי ולכן נשאבו רק 4 ביציות ? כאשר היו יותר מ8 זקיקים יפים
אין מחקרים שבדקו את השפעת הרזין על טיפולי פריון. לא סביר שהאוביטרל כבר לא היה פעיל.