תוצאת בדיקת שתן בסטיק
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בת 40 , היריון לאחר טיפולי IVF, כיום בשבוע 5 (החזרת עוברים 22/6/14). ביום א' 13.7 ביצעתי לראשונה במסגרת מעקב טיפת חלב בדיקת שתן באמצעות סטיק. התוצאה היתה לא תקינה: אריטרוציטים : ++ עקבות. ברצוני לציין שכתמי דם קלים הופיעו ביום העשירי מתאריך החזרת העוברים ולמשך 3 ימים (כנראה עקב השתרשות) ומאז אין דימום בכלל. כלומר עבר כשבוע מאז שהופסק הדימום ועד לבדיקת השתן(וזאת אני מציינת מאחר ועקב התוצאה האחות שאלה אותי האם אני מדממת). אתמול אגב נראה בא"ס שק היריון. על מה תוצאת השתן מרמזת? האם מסוכן?,מה ניתן לעשות? האם יש לבצע ברור נוסף ? איזה? אשמח לתגובה בהקדם.. תודה אליה