ביוץ
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בתאריך 09.06.14 עשיתי שאיבה לא הייתה החזרה כי היה חשש לגירוי יתר וקיבלתי דקקפטיל 0.1 שאבו 26 ביציות והקפיאו ב15.06.14 קיבלתי מחזור עשיתי בדיקת דם ויצא E-2-200 LH 4 IP-1 20.04.14 עשיתי שוב בדיקת דם E-2-208 LH-16 P-1.5 ב 25.06.14 עשיתי שוב בדיקת דם יצא E-2 206 LH 20 P-1.9 ב03.07.14 שוב בדיקת דם יצא E-2 240 LH-20 P-1.9 והיום שוב בדיקת דם יצא E-2 288 LH 20.6 P-1.9 מה זה אומר האם יתכן שאין ביוץ ?המחזורים שלי סדירים האם החודש כבר לא תהיה החזרה?
אז פשוט להמשיך במעקב??