נירות תמיכה וספירת שבועות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בת 40 וחצי, עברתי טיפול IVF; וסת אחרונה 6.6.14 שאיבה בוצעה ב-19.6.14 החזרת 2 עוברים ב-22.6.14 בדיקת בטא לאחר שבועיים 6.7.14 - תוצאה 485, בבדיקה למחרת הבטא עלתה יפה. 2 שאלות: * באיזה שבוע אני כיום? ממתי מתחילים לספור שבועות היריון, האם מהמחזור האחרון , מההחזרה , או מהשאיבה? * הרופא המליץ על לקיחת 2 נירות אנדומטרין ביחד בבוקר ו-2 בערב. האם לא מזיק לקחת 4 נירות ביום ו-2 ביחד בכל פעם? עד איזה שבוע היריון ממשיכים בנירות והאם מפסיקים הכל או שבהדרגה מפחיתים לנר אחד ביום עד להפסקה טוטלית? תודה ליאורה
תודה, אבל לא קיבלתי תגובתך לגבי השאלה הראשונה שלי:ממתי סופרים שבועות היריון : מהמחזור האחרון , מהשאיבה או מההחזרה או שמא שבועיים לפני השאיבה/ההחזרה? תודה ליאורה
תודה, אבל לא קיבלתי תגובתך לגבי השאלה הראשונה שלי:ממתי סופרים שבועות היריון : מהמחזור האחרון , מהשאיבה או מההחזרה או שמא שבועיים לפני השאיבה/ההחזרה?