פרופיל הורמונלי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, מבקשת את חוות דעתכם על תוצאות הפרופיל ההורמונלי הבאות - שנעשו ביום החמישי למחזור (היום השלישי נפל על יום ששי..). זהו המחזור הראשון אחרי גרידה בשבוע 12.5 בגלל MISSED ABORTION (12/8 המחזור הופיע 25 יום לאחר הגרידה (בר כמה שנים שהוא של 25-26 יום). האם העובדה שהבדיקה נעשתה ביום החמישי ולא בשלישי משפיעה משמעותית על התוצאות? האם הן נחשבות תקינות ליום זה? ESTRADIOL E2 - 260 pmol/L FSH - 7.50 IU/L LH - 3.20 IU/L אשמח לתשובתכם ותודה רבה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
תודה על תשובתך. האסטרדיול לא גבוה מדי? תודה