בדיקת דם הורמונלית
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בת 40, פרופיל הורמונלי תקין וטוב מהמצופה. לאחר 2 הזרעות כושלות וivf אחד בו נשאבו 21 בייציות, הופרו 8, הוחזרו 2 ללא הקפאה. לא הושג הריון. ביקשו ממני לפני התחלת ivf לעשות בדיקת hydroxyprogesterone-17 . עשיתי את הבדיקה יחד עם בדיקה לגילוי הריון בתום תהליך ivf בזמן שלקחתי תמיכה הורמונלית אוטרוגסטן. לא קבלתי הנחיות מיוחדות לביצוע הבדיקה. האם תוצאות הבדיקה יכולות להיות מושפעות מהתמיכה ההורמונלית ומהיום ה1 למחזור בעת ביצועה? התוצאה יצאה 4.8, זה נחשב לגבוה ? מה זה אומר? באם זה לא תקין, האם זה קשור להשרשה של העובר? מה הטיפול? תודה טלטל