החזרת עוברים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ביום ראשון נשאבו 4 ביציות יום למחרת התקשרתי ונאמר לי כי אין הפריה ולנסות להתקשר ביום שלישי . ביום שלישי התקשרו מבית החולים ואמרו כי יש שני עוברים ולהגיע להחזרה ביום רביעי ברצוני להוסיף כי ביקשתי שתתבצע הנצה בהגיעי אל חדר הניצוח להחזרה שאלתי האם הצבצעה הנצה והרופא אמר שלא מכיוון שהעוברים התפתחו לאט והם קטנים שאלתי מה זה אומר קטנים נאמר לי שהם בני 2-3תאים עד כמה הסיכויים שהם ישתרשו :-(
לקריאה נוספת והעמקה
בד"כ מקובל להימנע מביצוע הנצה, קרי דיקוק של מעטפת העובר, בעוברים בני פחות מ- 6-8 ביציות, היכן שהמעטפת די צמודה לתאי העובר עצמם.
(מספר מקשר)