מהמוטה בהריון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. אני לאחר IVF שבוע 7. נצפה דופק. החל כשבוע לאחר ההחזרה החלו דימומים וכאבי מחזור קלים, לעיתים. מקבלת אנדרומנטין וזריקת גסטון. היום הלכתי לרופאת נשים מהקופה ואמרה שיש לי מהמטומה בגודל 2.7 ס"מ. היא אמרה שהיא עשויה להיספג ..ומכיוון שיש דופק לעובר סיכויי להמשך הריון טובים. שאלותיי: 1. מתי זה עשוי להעילם? 2. מה עליי לעשות או להימנע מלעשות? 3. האם מומלץ לקחת אנדרומנטין וגסטון בשל הדימומים? 4. מה סיכויי להריון תקין ובריא לדעתך? רוב תודות!
1. בד"כ תוך מספר שבועות. 2. לא יכול להזיק. 3. לא ראיתי במו עיניי את הממצא, אבל בד"כ הסיכוי טוב.
(מספר מקשר)