אי סדר
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בת 37, עד לפני כשנה היה לי ווסת סדיר וזרם תקין. כשנה יש לי אי סדר (פעמים בחודש או איחור ) וכשמקבלת היה ווסת מועד למשך יומיים. עכשיו לאחר האי סדר ווסת מועט קיבלתי ווסת מלא שנמשך כבר שמונה ימים האם זה מראה סימן טוב / לא טוב, מעיד על משהו ? תודה. עד לפני כשנה היה לי ווסת סדיר וזרם תקין. כשנה יש לי אי סדר (פעמים בחודש או איחור ) וכשמקבלת היה ווסת מועד למשך יומיים. עכשיו לאחר האי סדר ווסת מועט קיבלתי ווסת מלא שנמשך כבר שמונה ימים האם זה מראה סימן טוב / לא טוב, מעיד על משהו ? תודה.
עם העליה בגיל תיתכן ירידה בסדירות הביוץ. מומלץ לעשות בדיקות הורמונליות על מנת להעריך את משמעות השינויים.