e2 גבוה מאוד
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני ביום 11 למחזור בטיפול IVF ראשון לאחר הפלה לפני כמעט חודשיים. הגוף שלי מגיב מאוד שונה הפעם לטיפול. היום במעקב הורמונים, ה E2 היה 4141 והפרןגרסטרון- 1.5 מבחינת זקיקים- נצפו בשני השחלות זקיקים בגדלים 10-13 + קטנים (בד"כ בשלב הזה אני כבר עם זקיקים גדולים וכמעט מוכנה לשאיבה), הפעם צריך עוד כמה ימים. הרופא הפחית לי את מינון המנופור לכמעט כלום וביקש להזריק צטרוטייד. האם עדיין יש סיכוי להגיע לזקיקים גדולים וביציות איכותיות בעוד כמה ימים עם רמות ההורמונים הנל?