שאלה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
צהוריים טובים בשבוע 6 בא.ס נצפה שני שקי הריון אחר ריק והשני עם דופק , בשבוע 8 חזרתי על הבדיקה השק השני היה ריק אך לא נספג והרופא אמר לי שהגוף יספוג אותו, בשבוע 10 בא.ס עקב דימום ליום היו שני שקי הריון עם דופק , אתמול בבדיקת שקיפות שבוע 12 הרופא ראה עובר אחד עם דופק ואין שק שני . ייתכן שהוא נספג כשהיה בתוכו עובר עם דופק לא היו לי תופעות מוזרות כמו כאבים רק בשבוע 10 עשיתי א.ס אחרי הדימום שנמשך ליום ואפילו אז ראו את העובר השני, ונשארתי כם הפרשות חומות במשך 10 ימים , יכול להיות שהוא פשוט נעלם בשבועות אחרי שבוע 10 ?