שאלה שמטרידה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
נקלטתי להיריון ב-IVF בגיל 44. הבטא הכפילה עצמה 3 פעמים טוב בשבוע 5 עברתי אירוע מפחיד / מלחיץ רגשית במיוחד שהרגשתי אותו כרעד ותחושה לא טובה בכל הגוף וכ-3 שעות אחריו היה לי דימום קל למשך שעה שהפסיק. באולטרסאונד באותו ערב נצפה שק הריון וראו את הדימום יוצא ממנו שבוע 6 - ראו כבר שק חלמון שבוע 7 ראו דופק תקין אך העובר היה קטן בשבוע, ובשבוע 11 נפסק הדופק שלו ועברתי גרידה. השאלה: האם האירוע שעברתי פגע בהשתרשות העובר וגרם לשרשרת הכישלונות כולל לגדילה לא תקינה שלו, או שהעובר היה לא תקין ללא קשר לאירוע שחוויתי.
לקריאה נוספת והעמקה