העמסת סוכר
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. קראתי קצת על הבדיקה ההזויה הזאת. נראה לי לא הגיוני הכמות סוכר הזאת ואם למישהי אין סכרת הריון אז יהיה לה מהבדיקה הזאת. א. חייבים לעבור אותה? ב. הגלוקוז לא מדד טוב לאבחון סכרת הריון? ג. ולא הבנתי, הרופאה שלי אמרה לי לעשות את הבדיקה של ה 100 ולא ה 50.לא הבנתי ממנה למה. וואי ממש לא בא לי את כל המתוק הזה בגוף שלי.
א. מאד מומלץ לשלול סוכרת היריון. בהעדר בדיקה זו יתיחסו אליך בחדר לידה כאילו יש לך סוכרת, כלומר ינמיכו מאד את הסף לביצוע ניתוח קיסרי. ב. נכון. ג. אני לא יודע מדוע החליטה הרופאה להמליץ לך על העמסה מלאה, אולי את סובלת מעודף משקל או סיפור משפחתי לסוכרת?