שאיבה ראשונה בבקשה ייעוץ
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פרפ' זיידמן היקר שלום פוליציסטית, לקראת IVF ראשון. לוקחת גונל 175 ואז ירדתי ל 150 + צרוטייד. תוצאות E2 3500. אמש באולטראסאונד נראו מצד ימין- 4 זקיקים של 10 ממ. בצד שמאל נראו ממשהו כמו 6 זקיקים בגודל שבין 10-15. הרופא לא היה מבסוט ולהבנתי לא היתה התאמה בין הבדיקות דם לאולטראסאונד והוא הופתע. הוא העלה לי חזרה ל 175 (למרות שאמר שזה לא יעזור הרבה הכי שירדנו במינון) . אני ממש לוחצה לקראת השאיבה ולא רוצה לעשות אותה סתם!!!! ואז לחכות הרבה זמן. אני מאוד פוחדת... מה דעתך על המצב? האם הזקיקים אמורים לגדול ונצליח לשאוב כמות הגיונית? הוא שיער שהשאיבה ביום שישי הקרוב. האם כדאי להפסיק את הטיפול??? בבקשה אודה לעצתך. תודה מראש.