חלוקת מנת זרע בטיפולי IVF
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בת 40 רווקה+1(תרומת זרע), שחלות פוליצסטיות. נמצאת כיום בטיפולי IVF להבאת ילד נוסף מאותו תורם( 3 הזרעות לא צלחו) בבנק הזרע נותרו לי 2 מנות שמורות בלבד מאותו התורם(לאחר בירור בבנק הזרע -לא נותרו עוד מנות מאותו התורם ואינני מעוניינת בתורם אחר). ברצוני לברר-האם שימוש בחלק ממנת זרע (שליש/חצי כך שישאר לי עוד חלק מהמנה להפריה הבאה)לצורך ההפרייה מורידה את הסיכויים להיריון, אם כן בכמה אחוזים? אני מאוד מתלבטת ומבולבלת... האם להשתמש ב-2 המנות באופן מלא בכל טיפול או שמא לחלק כל מנה לחצי/שליש(ואז יהיה לי 4 או 6 נסיונות ולא 2 בלבד). מהי המלצתך ? אשמח לתגובה מהירה. תודה אתיאל
הבעיה בחלוקת המנה, היא שלעתים קרובות חלק מהזרע שמושאר במעבדה עבר הפשרה והוקפא מחדש, ואז לא ברורה איכותו.