בבקשה תשובה בהקדם
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פרופסור שלום, בת 41, אחרי הזרעה ב20.5 הרופא שעשה לי את ההזרעה לא נתן לי שום הורמון תומך, לא לפני ולא אחרי. בעקבות כאבי גב חזקים, ואי זמינתו של הרופא הנוכחי, החלפתי רופא, כשהגעתי לנוכחי הייתי כבר 5 שבועות בהריון. הנוכחי נתן לי זריקת פרוגסטרון,וגם טבליות אנדומטרין. קראתי באתר שלך שאת התמיכה הזאת צריך לקבל מיד אחרי הביוץ. השאלה שלי, האם קצת יותר משבועיים אחרי הביוץ התרופות עשויות עדיין לעזור או שאבוד? כמו כן, ארצה לדעת בבקשה עד איזה שבוע ניתן לדעת בוודאות שיש עובר? (כרגע יש שק הריון, אבל לא נראה חלבון וקוטב עוברי). אודה לך מאוד אם תוכל לחזור אלי בהקדם, אגב נסיתי להגיע אליך אבל יש לך תורים פנויים רק לספט', ביקשתי מאוד להקדים וטרם קיבלתי תשובה תודה, דנה
לתרופות יש ערך מועט בשלב זה, אבל ודאי שאינן מזיקות, ובשבוע 7 כבר חייבים לראות עובר עם דופק. הבנתו תמיד מנסות להקדים את התורים. בהצלחה.