עד איזה שבוע ניתן לדעת סופית אם יש עובר?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פרופסור שלום, בת 41.3, מחזור אחרון 08/05, הזרעה הייתה ב20.05 לפי חישוב שלי נמצאת בשבוע 5.5 -נכון? הרופא אמר היום שרואה שק הריון, אבל לא רואה חלמון עוברי. ביום ב' הקרוב אמור לבדוק אם יש דופק. 3 שאלות בבקשה: 1. האם זה תקין בשבוע כזה לראות באולטראסואנד שק ויחד עם זאת לא לראות את החלמון העוברי/התוכן שלו? 2. עד איזה שבוע אפשר לדעת סופית אם יש עובר? 3. במידה וביום שני לא ישמע דופק, ואצטרך לעשות הפלה, מה האופציות? ומה "העדיפה". אני ממש מודאגת. אשמח מאוד לתשובתך תודה רבה, דנית
1. זה יכול לקרות גם בהיריון תקין. 2. בד"כ בשבע 6-7 כבר חייבים לראות עובר. 3. בואי נקווה לטוב, אבל אפשר להמתין שיפול מעצמו, לקחת טבליות של ציטוטק או לעשות שאיבה של תוכן הרחם.