זקיק נסוג
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב, במעקב זקיקים לפני מספר חודשים נצפה זקיק של 17-18 ממ, בבדיקה הבאה יומיים אחכ הזקיק נסוג ולא נצפה זקיק מוביל, הביוץ הגיע כשבוע פלוס מאוחר יוצר. מאז עברתי שנע מחזורי איקקלומין והחודש שוב ללא טיפול (מתחילה בחודש הבא זריקות) נצפה שוב זקיק 17 ביום 10 למחזור, ביום 13 עדיין תשובה שלילית בסטיק ביוץ. שאלותיי: יש באמת דבר כזה, זקיק נסוג? - מה המשמעות של זה? - נסיגה כזו יכולה להשפיע על ביוץ בהמשך החודש? תודה רבה
לא מוכרת לי תופעה של "זקיק נסוג", אבל לעתים רואים בשחלה בתחילת מחזור ציסטה קטנה, או שרידים של הזקיק מהחודש הקודם. כאי לגבות את בדיקות האולטראסאונד בבדיקות דם לאסטרדיול ופרוגסטרון ואז העניינים יתבהרו.