בדיקת חומציות של הרחם
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
למנהלי הפורום, פרופ זיידמן ופרופ דירנפלד, שלום , נאמר לי לאחרונה, שכדי להיקלט בהריון טבעי , יש צורך בהתאמה בין מידת החומציות של נוזל הזרע (שהוא בסיסי), למידת החומציות של הנרתיק בזמן הביוץ, ושהממוצע ביניהם צריך להיות PH 7.0 - 7.4, האם זה נכון? והאם יש בדיקה שבודקת את רמת החומציות ברחם ? תודה , טלי
אחת הסיבות שעושים הזרעות היא על מנת לעקוף את החומציות של הנרתיק. לא שמעתי על חומציות של הרחם.
הסיבה שאני שואלת זאת היא , עברתי מספר טיפולי הזרעות וivf , ללא הצלחה וכרגע החלטתי לעשות הפסקה ולא ברור כרגע אם אחזור לעשות טיפולים או לא . מצד שני יש הרבה מקרים של בנות שהעידו שנקלטו טבעי אחרי שהפסיקו טיפולים . אני רוצה לבדוק את העניין הזה של החומציות ברחם . השאלה אם יש בדיקה כזו שבודקת את החומציות ברחם, אם היא משתנה בזמן ביוץ ואם החומציות "הממוצעת" בין נוזל הזרע לנרתיק צריכה להיות בין 7.0 - 7.4 כדי שיתאפשר מפגש בין הזרע לביצית ? תודה טלי