לאחר כריתת חצוצרה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לצערי בסוף חודש 03/2014 עברתי כריתת חצוצרה שמאלית בשל היריון מחוץ לרחם שקרע את החצצורה. לאחר הניתוח הרופא שניתח הסביר לי שבדק את החצצורה הימנית ושטף אותה והיא נראית לו תקינה לחלטין. מאז קיבלתי 3 פעמים מחזור (כל 28 ימים בערך). שאלתי היא עתה כשנותרתי עם חצוצרה ימנית תקינה כיצד מתרחש הביוץ? האם עליי לבייץ בשחלה הימנית על מנת שהיא תכנס לחצצורה הימנית או צד השחלה המבייצת לא משנה כלל? תודה על התשובה.
חברה שלי נכנסה להיון בניסיון הראשון לאחר שלולשה חודשים לאחר כריתת החצוצרה. אז תהיי אופטימית (: