שאלה על גלוקוז

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

25/05/2014 | 09:34 | מאת: אור

שלום 1. זה הגיוני שכל חודשים שעושים את הבדיקה הזו - בהיריון כמובן - הערכים עולים? 2. זה אמור להיות ככה? 3. הייתי על 80. עכשיו 92 ואני יודעת שזה תקין. אז מה, עוד חודשיים זה יעבור את המאה או שזה לא בהכרח? תודה.

1. יתכן. 2. תלוי בעליה במשקל וגורמים נוספים. 3. לא בהכרח.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית