גלוקוז

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

25/05/2014 | 07:01 | מאת: שואלת

בוקר טוב פרופסור זיידמן, עשיתי בדיקות דם פעם ראשונה מתחילת ההריון אני בשבוע שבע+5 גלוקוז יצא לי 104 פעם אחרונה שעשיתי בדיקות הייתה ב6.3.13 והתוצאה הייתה 90 1. מתחילת ההריון לא היה לי ממש תיאבון ויום לפני הבדיקה אכלתי מתוק בכמות גדולה האם יש השפעה על הבדיקה? 2. האם לעובדה שלקחתי גונל ועוד תרופות במשך מס' מחזורים יכולה להשפיע על הסוכר בגוף? 3. כמה זה מסוכן?

26/05/2014 | 16:01 | מאת: שואלת

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית