כאבי ביוץ יומיים לאחר ביוץ

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

24/05/2014 | 21:12 | מאת: רינת

שלום, 2-3 ימים לאחר הביוץ הרגשתי כאבים בבטן התחתונה ליד השחלות, ממש כמו כאבי ביוץ.זה בא והלך והכאבים היו בעוצמה בינונית. האם זה נורמלי? על מה זה מעיד?

לקריאה נוספת והעמקה

זה כנראה נורמלי ומרמז שאכן היה ביוץ.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית