dhea

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

24/05/2014 | 21:03 | מאת: שרון

שלום רב, בת 44 וחצי, מנסה להרות פעם שנייה, נוטלת 25x3 מג dhea על דעת עצמי, כחודש וחצי, האם בגילאים שלי ישנן הוכחות לשיפור הרזרבה והתגובה השחלתית? שאלה נוספת, כמה זמן יש ליטול את הdhea בכדי להבחין בשיפור? תודה

לקריאה נוספת והעמקה

יש הוכחות חלקיות. כארבעה חודשים.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית