נוזל בדוגלס ורחם קשתי

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

23/05/2014 | 21:08 | מאת: טל

לום רב, יש לי שתי שאלות: בבדיקת us נמצא כי אין זקיק מוביל וכי יש מעט נוזל בדוגלס, כלומר סיכוי גבוה שהיה ביוץ. האם נוזל זה מופיע רק ביום הביוץ עצמו או שייתכן שהביוץ היה יום קודם לכן והנוזל נשאר יותר מיממה? 2) בצילום רחם נמצא כי אני בעלת רחם קשתי. מאחר וכבר עברתי הריון אחר תקין ולידה במועד, האם אוכל להניח כי אצלי מבנה זה לא מהווה בעיה להשרשה וללידה במועד? או שההריון והלידה הקודמים לא מעידים על כך? תודה רבה! טל

24/05/2014 | 20:47 | מאת: אא

1. יש נשים שלכל אורך החודש יש להן נוזל בדוגלאס. 2. זהו מבנה רחם תקין.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית