נוזל בדוגלס ורחם קשתי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לום רב, יש לי שתי שאלות: בבדיקת us נמצא כי אין זקיק מוביל וכי יש מעט נוזל בדוגלס, כלומר סיכוי גבוה שהיה ביוץ. האם נוזל זה מופיע רק ביום הביוץ עצמו או שייתכן שהביוץ היה יום קודם לכן והנוזל נשאר יותר מיממה? 2) בצילום רחם נמצא כי אני בעלת רחם קשתי. מאחר וכבר עברתי הריון אחר תקין ולידה במועד, האם אוכל להניח כי אצלי מבנה זה לא מהווה בעיה להשרשה וללידה במועד? או שההריון והלידה הקודמים לא מעידים על כך? תודה רבה! טל
1. יש נשים שלכל אורך החודש יש להן נוזל בדוגלאס. 2. זהו מבנה רחם תקין.