תמיכת אסטרופן ואטרוגסטן ועייפות

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

23/05/2014 | 20:39 | מאת: שיר

שלום פרופ', אני שבוע 8, לוקחת תמיכה של אוטרוגסטן 200מ"ג *3 ואסטרופן 1מ"ג *3 ביום (לאחר IFV -טיפול ארוך), האם נראה לך שאני יכולה להפחית את המינון לפעמיים ביום, הכדורים משפיעים עלי בעייפות קיצונית מאוד, וירידה בתפקוד. האולטרסאונד יצא תקין מדדים תקינים. תודה רבה!

כדאי להתייעץ עם הרופא המטפל לפני שינוי במינון.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית