תחילת דימום

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

23/05/2014 | 20:33 | מאת: שואלת..

שלום, היום יום 9 אחרי החזרת שני מוקפאים. הבוקר עשיתי בדיקה ביתית שהראתה פס חיובי חלש. הערב התחילו הפרשות דמיות והקרינון יוצא חום אדום. לוקחת אספירין וקרינון. ברקע הפלה בשבוע 8 והריון כימי. האם זה שוב הריון כימי? מה הסיכוי שעוד ימשיך תקין?

לקריאה נוספת והעמקה

כל עוד אין דימום של ממש הרי שיש סיכוי להיריון.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית