שאיבה ללא הרדמה

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

23/05/2014 | 19:21 | מאת: סול

מחר שאיבה. אני מעוניינת לעבור אותה ללא הרדמה כללית. אשמח לשמוע אם מישהי עברה שאיבה ללא הרדמה והאם זה נסבל. מה ההבדל בכאב ובאי נוחות לעומת פיפל? יש לי 8 ביציות... האם כדאי?

לקריאה נוספת והעמקה

זו לא פעולה כואבת במיוחד, די דומה לבדיקת דם.

24/05/2014 | 22:12 | מאת: יעל

כשיש מעט ביציות אז פחות כואב . יש נשים עדינות שהכל כואב להן ויש נשים שכלום לא כואב להן אז זה אינדיבידואלי. שיהיה לך בהצלחה

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית