הפרשות

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

23/05/2014 | 07:06 | מאת: שירן

שלום עברתי החזרה של שני עוברים מוקפאים לפני 9 ימים. מקבלת קרינון ואספירין. היום בבוקר כשניקיתי את השאריות של אתמול של הקרינון הוא יצא חום עם נקודות אדומות. זה התחלת מחזור? הטיפול נכשל?

לא בהכרח, זה קורה בשימוש ממושך, גם בהיריון.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית