אוטרוגסטן

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

22/05/2014 | 23:54 | מאת: אני123

שלום. אחרי החזרת עוברים, משתמשת בתמיכה של אוטרוגסטן 200, 4 כדורים ביום, פעמיים ביום כל פעם שני כדורים. במידה וההריון לא נתפס, האם אני אמורה לקבל וסת תוך כדי השימוש באוטרוגסטן ? או שכל עוד אני משתמשת בו אני לא אקבל? במידה ואני כן צריכה לקבל, האם זה 14 יום לאחר האוביטרל או 14 יום לאחר השאיבה?

לקריאה נוספת והעמקה

בד"כ המחזור יגיע כ- 14 יום לאחר השאיבה, אבל תמיכה עם פרוגסטרון תגרום לעתים לדחייה בהגעת הווסת במספר ימים.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית