שאלה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב! לגבי משך הווסת שהתקצרה מ 7 ימים ליומיים. (נאמר לי שזה קשור לקצב פירוק רירית הרחם). אני רוצה לדעת למה התכוונת, "את צריכה לעבור ברור מדוע הווסת התקצרה האם מסיבה אנטומית (מבנה הרחם) או הורמונאלית". שתי שאלות! אם זה מבחינה אנטומית. יכול להיות שמבנה הרחם נהיה קטן במשך השנים? ואם זה מבחינה הורמונאלית, אני נקייה מהורמונים מעל שנה וקצת, יש לציין שבעבר השתמשתי בגלולות לסירוגין ולקחתי את זריקת הסיאנה פעם אחת, נכון שקצת בלבתי את המערכת, יכול להיות שזו יכולה להוות גם בעייה בהתקצרות הווסת? המון תודה ואשמח לתגובה!