נוזל בדוגלס ורחם קשת
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, יש לי שתי שאלות: בבדיקת us נמצא כי אין זקיק מוביל וכי יש מעט נוזל בדוגלס, כלומר סיכוי גבוה שהיה ביוץ. האם נוזל זה מופיע רק ביום הביוץ עצמו או שייתכן שהביוץ היה יום קודם לכן והנוזל נשאר יותר מיממה? 2) בצילום רחם נמצא כי אני בעלת רחם קשתי. מאחר וכבר עברתי הריון אחר תקין ולידה במועד, האם אוכל להניח כי אצלי מבנה זה לא מהווה בעיה להשרשה וללידה במועד? או שההריון והלידה הקודמים לא מעידים על כך? תודה רבה! טל
לא ניתן על פי נוכחות נוזל בדוגלס לאבחן האם ומתי היה ביוץ, כי אצל חלק מהנשים זהו ממצא שכיח לכל אורך המחזור. רחם קשתי נחשב מראה תקין של חלל הרחם.