אנדומטריומות ושיפור סיכויי השתרשות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב תודה על הסבלנות ב-18.05 הייתה שאיבה. היה דימום רב יותר מתמיד בשל אנדומטריומות בשחלות. (אחת בכל צד 4 ס"מ ו2.5 ס"מ) נשאבו 5 ביציות למרות שב u.s.נראו כ-10 ביציות וגם הE2 היה מעל 8000. 1.האם יתכן שבשל האנדומטריומות לא נשאבו כל הביציות? 2.האם הדימום החזק והממושך יותר מתמיד יכול להיות קשור לפגיעה בציסטות? 3.האם כדאי להחזיר השבוע את העוברים או שהאנדומטריומות עלולות להפריע להשתרשות ע"י הפרשת חומר שגורם להתכווצויות הרחם (שהיה לי כבר באחת הפעמים)? יש לציין שכבר כמה שבועות יש לי כאבי בטן תחתונה. אני בת 42 ואין לי כ"כ זמן להמתין אבל מה בכל זאת ניתן לעשות כדי לעזור להשתרשות ולהשיג הריון תקין. כמובן ולידה? תודה מראש על התשובה
1. יתכן. 2. לא סביר. 3. אפשר להחזיר השבוע את העוברים ואולי להגביר את התמיכה.