מיד לאחר הזרעה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, עברתי הזרעה ראשונה לפני כ-3 שעות שאחריה הרופא נתן לי לשכב לא יותר מ-5 דקות. תוך פחות מחצי שעה הרגשתי שמשהו נוזל ועדיין מאד מרגישה את זה בנרתיק. מנסה לשכב אך ללא הועיל. האם זה תקין שחלק יצא החוצה מהרחם? האם צריך היה להמתין יותר לשם סגירת צוואר הרחם? ניסיתי כדקה אחרי ההזרעה לכווץ את השריר, אולי זה גרם דווקא לשאיבת הנוזל החוצה? חיכיתי להזרעה הזו זמן רב... תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
צריך להבין שאין באמת "חלל רחם" ושהרופא פשוט שוטף עם הנוזל של הזרמה את החלל שבין דפנות הרחם, כך שחלק מהנוזל בורח לחצוצרות והיתרה נשפכת תמיד מצוואר הרחם לנרתיק.
(מספר מקשר)