שאיבת ביצית
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופ. זיידמן אני בת 43 וחצי.עברתי הזרעות וטיפול ivf ללא הןרמונים -לא יכןלה הורמונים-ונשאבה ביצית אחת זה מה שיש לי בכל מחזור טיפול.כנראה מפאת גילי על אף יצירת עובר במעבדה והחזרתו לא נקלט הריון. רציתי לשאול אני מעונינת לעשות הפסקה בטיפולים.האם יש טעם לשאוב ביצית אחת ולהקפיא ולהחזיר בסבב חדש בעוד מספר חודשים.או שביצית בגילי אחרי הקפאה נמצאת באכות ירודה וסיכוי נמוך להריון? ואם אקפיא עובר אחד האם הסיכוי לשרוד אחרי הקפאה של מספר חודשים עם ביצית בגילי הוא מספיק טוב ? הרזרבה השחלתית שלי היא 0.3.תודה