פורטוקול
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בת 38 רווקה, כרגע בפורטוקול 4 פרגובריס ליום ( 4 אבקות על שני נוזל) יום 9 לווסת ויום 7 לטיפול E2- 656 פרוגססטרון - 4.0 US זקיקים ימין: זקיק 9 מ"מ , זקיק 10 מ"מ + מס' קטנים שמאל: זקיק 15 מ"מ + מס' קטנים 1. האם שלושה זקיקים עם גודל תקין ליום הטיפול ? 2. בדיקות הדם תקינות ליום הנוכחי ? 3. ע"פ הבדיקות לדעתך יש להתחיל צטרוטייד למניעת ביוץ ? 4. שווה להמשיך את הפורטוקול הנוכחי למטרת שאיבה ? תודה מראש
1. סביר. 2. תגובה קצת חלשה, אבל סבירה. 3. אפשר. 4 תלוי בסיכוי להשיג תגובה טובה יותר בחודש הבא.
(מספר מקשר)