האם אני עדיין פוריה?

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

11/05/2014 | 10:42 | מאת: שרית

שלום וברכה! אני בת 32 ויש לי ילדה בת 3 מהזרעות. כהכנה לטיפולי פוריות חוזרים ביצעתי פרופיל הורמונלי ולהפתעתי ה FSH יצא 13.2 חזרתי על הבדיקה וזה יצא 14.1 מה הסכויים שלי להריון? בתודה מראש

הסיכויים להיריון תלויים בעוד גורמים כמו סדירות הביוץ, מצב הרחם, נתוני הזרע וכו'.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית