שתי שאלות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב פרופ' זיידמן היקר, אני כרגע נמצאת בפרוטוקול ארוך ולדעתי השבוע תהיה השאיבה. אני רוצה לקבל חוות דעת: 1. לגבי מחטים של הזריקות: האם מחט שהיא 0.40X13mm היא מחט קצרה מדי להזרקה? 2. פרופ' קופרמינץ המליץ לי לקחת אחרי שאיבה קלקסן 60. האם קרטיה וקלקסן הם אותה התרופה או שניתן לקחת את שניהם במקביל? תודה רבה על תשובותיך.
לקריאה נוספת והעמקה
1. תלוי איזו תרופה את מזריקה ולאן. תראי לאחיות. 2. אלו תרופות שונות. מאחר ושתיהן מגבירות את הנטייה לדמם כדאי להתיעץ עם הרופא המטפל, מאחר שמסוכן לקחת אותן בסמוך לשאיבה.
(מספר מקשר)