לא יפה שלחלק עונים ולחלק לא
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ובכל זאת נא לכבד את הנכונות לתת מענה מקצועי שיש לו ערך כספי גדול מאד וערך רפואי. לנזוף "לא יפה" לרופאים בקליבר כזה זה לא מכובד..באמת... מנהלי הפורום פה בהתנדבות ולא צריך לקחת את זה כברור מאליו. כל שורה שלהם פה שווה הרבה מאד והם לא חייבים שום דבר. לבוא ולדרוש ככה זה קצת לא פייר. אולי היה פירוט יתר בשאלה שלך או שלא מתאים לתת תשובה, אין לי מושג אבל בכ"ז...
את הרופאים הנכבדים שאלות! כל הכבוד להם על הנכונות!!!
תראי קצת כבוד.