מה עליי לעשות?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! אני בת 36, יש לי דימום ווסתי קצר רק ליומיים ואני מעוניינת שיהיה לי ארוך כמו בעבר, יש לציין שבעבר היה לי דימום וסתי 4-7 ימים. ידוע לי שזה קשור לקצב פירוק רירית הרחם. השאלה שלי היא.. מה עליי לעשות כדי שתהיה וסת ממושכת יותר מיומיים? תודה ואשמח לתגובה!
היי! שאלת למה אני רוצה להאריך את הווסת, התשובה היא כי אני רוצה להרגיש אישה, כל החודש אני מחכה לה וכשהיא באה עם כל הכאבים אני מקבלת אותה באהבה (יש לציין שבעבר הייתה לי ווסת שאורכה היא 4-7 ימים). השאלה שלי היא! מה עליי לעשות בכדי שתהיה לי ווסת ארוכה יותר? אשמח אם תתמקד בשאלתי. תודה רבה ואשמח לתגובה :-)