טיפולי הזרעה - שאלה לגבי תמיכה הורמונלית
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ותודה מראש, אני בת 40, מנסה להרות ע"י ADI עד כה ללא תמיכה הורמונלית. FSH 5.2, פאפ תקין. לקראת ביוץ רירית רחם 9 מ"מ, זקיקים בד"כ 20 מ"מ. נסיון ראשון - נגמר בהריון כימי. נסיון שני כלום. נסיון שלישי הריון שהתפתח רק עד שבוע 9.3 ואז הופסק ללא דופק. נסיון רביעי וחמישי לא צלחו בכלל. נשארה לי מנת זרע אחת יקרה...בהנחה שהכל תקין אבל בצורה טבעית זה יקר לי מידי, מה הדבר הבא המומלץ? (איקוקלומין? פרוגונל?) מה המשמעות? (וגם באיזה שלב מגיעים ל IVF?)
בגילך אין כמעט הצלחות עם איקקלומין. מומלץ לעבור לזריקות להשראת ביוץ או אפילו לאור ההריונות הכושלים לעבור כבר להפריה.