ביצוע הפריה ראשונה עם מעט זקיקים?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בת 29, לפני IVF ראשון (אנחנו לא מוסברים). אני ביום השמיני למחזור, וביום השלישי למחזור התחלתי להזריק גונאל במינון 125. אתמול (ביום הרביעי להזרקות) נצפו 3 זקיקים - 2 בגודל 14 ואחד קטן. הרופא שלי אמר שכנראה כבר לא יצמחו עוד זקיקים. השאלות שלי הן: 1. האם יש סיכוי שבכל זאת יצמחו עוד זקיקים? 2. האם כדאי לבצע הפריה עם זקיקים מעטים או לחכות לחודש הבא ולהזריק מינון גבוה יותר של גונל? 3. אם בפועל לא תתבצע הפריה החודש, אפשר לבצע הפריה בחודש הבא (או שצריך חודש הפסקה בין הזרקות הורמונים)? המון תודה!