בדיקת דם
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופסור, לפני כמעט שנה ערכתי בדיקות דם ביום השלישי למחזור, רופא הנשים שלי (שאינו מתמחה בפוריות) בזמנו אמר שהבדיקה תקינה אז לא התמקדתי בה. היום, עוד לא נכנסתי להריון, חזרתי להסתכל בבדיקה וניסיתי להבין בעצמי את בדיקת הדם שעשיתי וראיתי שהפרולקטין גבוה מעבר למה שהוא צריך להיות ומקריאה באינטרנט הבנתי שזה יכול לעשות בעיות בפוריות. אני אשמח מאוד אם תחווה דעה על התוצאות: DHEA-S 4.89 (MICMOL/I) E2 282 fsh 6.5 LH 5.2 פרוגסטרון 2 פרולקטין 225 טסטסטורון טוטאל קטן מ 1.5 nmol/l חצי שנה לפני בדיקת הדם הזו אושפזתי בבית חולים בגלל ציסטות שהיו לי בשתי השחלות וכאבו מאוד, אישפזו אותי כדי שאם יהיה צורך בניתוח אהיה מוכנה אבל זה עבר לבד בסוף. בת 26, בריאה, רזה. תודה רבה!!