סטרואידים בסבב מוקפאים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בלוטת התריס שלי מטופלת על מנת להשיג איזון. האנדוקרינולג המליץ לשלב סטרואידים בטיפול הבא(פרדניזון) הניסיון הבא שלי יהיה להחזיר בלצט' מוקפא בתה"ש אמרו לי שסטרואידים זה רק בסבב של IVF מלא. ואני שואלת: 1.מהי גישתך/דעתך בנושא? רק בסבב מלא? מתאים גם במוקפאים? 2.האם יש סימוכין על הצלחות בטיפול כזה? שבתשלום
בכדי להחליש את התנגדות הגוף האנדוקרינולוג המליץ לשלב סטרואידים (פרדניזון 5 מ"ג) בטיפול. לדבריו לא הוכח מחקרית אבל שווה לנסות. בתה"ש אומרים כי ההמלצה מתאימה רק בסבב בו יש שאיבה ולא במצב של רק החזרה. שאלותי: 1.למה רק בשאיבה ? 2.מהי עמדתך/המלמתך? המון תודה