מיואשת צריכה תשובה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 42. ניסיון ראשון IVF קצת היסטוריה ווסת 21/2 ב23/2 - בדיקות דם (Estradiol E2 - קטן מ100, LH- 6.9 , ו-Progesterone 1.8) שאיבה 13/3 החזרה ב16/3 ב26.3 - דימום של ווסת 3 ימים (אין לי מחזורים ארוכים). 27.3. - בטא 2 IU/L -קטן מ ב26.4 - שוב חשבתי דימום של ווסת ביום השלישי הגעתי לעשות בדיקת דם 28.4 - והתוצאות הם: (Estradiol E2 - 552, LH 1.8 , Progesterone 1.68) אמרו לי במחלקת IVF שככל הנראה הדימום לא היה ווסת, וכי עלי לחזור שוב בווסת הבאה.. אוףףףףףףףףףףףף - אני יכולה להתערב שזה היה ווסת.. הרי בשנים האחרונות המחזור שלי הכי תקין כל 29 יום על השעון, 3 ימי דימום ... מה קרה כאן? אני ממש בדיכאון, עכשיו לחכות עוד חודש? השעון שלי מתקתק אני ממש מיואשת...אני חייבת להיות אימא!!! תודה מראש