קרישיות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני אחרי 2 הפלות (האחת - הפסקת דופק בשבוע 9, השנייה IUGR והפסקת הריון בשבוע 23), אני בת 40 ועברתי את כל הבדיקות והכל תקין (הורמונים, וירולוגיה, צילום רחם והיסטרוסקופיה). תוצאות בדיקת הקרישות הגיעו היום בשעה טובה והייתי רוצה לדעת מה משמעותן: pt - 10.5 INR - 1 PTT - 26 homocystein - 8.01 fibrinogen (hypercoag) - 384 thrombin time - 16.1 antithrombin activity - 100% גדול מ protein s free - 92 protein c activity - גדול מ-100% apc resistance - 2.44 prothrombin 20210 נורמל factor viii - 115 rvvt (sensitive to lac) - 30.8 ptt - 40.2 cardiolipin igm ab - 23.6 (יצא מחוץ לנורמה) beta 2 glycoprotein 1 igG - 16.3 (יצא מחוץ לנורמה) beta 2 glycoprotein 1 igm - 4.7 hypercoagulation summary: cardiolipin igg ab - נמצא חיובי beta2-gp1 igg ab - נמצא חיובי בוירולוגיה: parvo virus b19 igg - חיובי parvo virus b19 igm - שלילי מה אומרות הבדיקות? האם יש לי בעיית קרישיות? באיזה אופן היית ממליץ לי לטפל בבעיה לקראת ההריון הבא שלי על מנת למנוע את טראומת ה-IUGR והפסקת ההריון פעם נוספת?... תודה מקרב לב, אורית
ובהמשך לשאלה - האם בסבב IVF הבא שווה לי לעשות את PGD? תודה!