בלסטוציסטים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לאחר 6 כשלונות שמתוכם 5 טיפולים של מוקפאים מה השיקול האם לגדל עוברים לבלסטוציסטים כאשר שואבים מעל 10 ביציות? אני בת 25 וההפריה נעשית בicsi... העוברים בדרך כלל מאוד יפים ומגדלים אותם עד ליום 3. האם כדאי להגדיל אותם לבלסטוציסטים וכך יגדלו הסיכויים??? מה הסיכונים בבלסטוציסט?יום שני שאיבה היום היו 14 זקיקים בגדלים 10-18 רירית:9 מ"מ תלת שכבתית
יש בהחלט מחקרים שמורים שאחת הדרכים היעילות ביותר לוודא שהועבר איכותי היא להוכיח ששרד היטב במעבדה 5-6 ימים. הסיכון העיקרי הוא שיש עוברים טובים שלא ישרדו את התנאים שבאינקובטור.
(מספר מקשר)