iui או ivf
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שאלה בבקשה לפרופ.זיידמן.אני בת 43.ביצעתי 5 מחזורי הזרעות iui באחת מהן הריתי לצערי העובר לא התפתח טוב.הסתים בהפלה. ביצעתי ivf על בסיס טבעי-לא יכולה הורמונים.והיתה הפריה טובה של שמונה תאים ביום השלישי מהשאיבה כאשר ההפריה טבעית לא נעשה איקסי.לצערי לא התפתח הריןן.פרופ זיידמן מה ההבדל בין ההזרעות לבין ivf.רק שאבו לי ביצית אחת אבל נעשתה הפריה טבעית.לא כדאי להמשיך עוד נסיונות עם הזרעה- iui במקום הפריה חוץ גופית? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
הוודאות שהייתה ביצית תקינה והתרחשה הפריה גבוה הרבה יותר בטיפולי הפריה. כמובן שאפשר גם להרות בהזרעות.
(מספר מקשר)