ביוץ אחרי הפלה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופ', אני כותבת לך הרבה ויש לי כמה שאלות: 1. אני אחרי הפלה. ביום שישי שעבר היה לי זקיק 21 מ"מ ורירית 7.3 - מתי התרחש הביוץ? 2. לאחר נטילת 4 כדורי ציטוטק, נאמר לי כי נשארה שארית ממש מזערית (גודל 3.9 מ"מ) - האם ניתן להיקלט עם שארית כזו? 3. האם לרחם אחורי יש יותר בעיה לקלוט הריון? ז"א יש בעיה לזרע להגיע? (שמעתי שמומלץ לקיים יחסים בתנוחה אחרת). 4. אם הביוץ היה יום שישי, ז"א אני אמורה לקבל מחזור שבועיים אחרי, נכון? כי מאז ההפלה (כמעט חודש) טרם קיבלתי מחזור.. אודה לתשובותייך המקצועיות, תודה רבה ולילה/בוקר טוב :)
לקריאה נוספת והעמקה