הפסקת ווסת
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רציתי לשאול - במידה ונפסק לי הווסת בגיל 41 עקב נטילה תרופה פסיכיאטרית חזקה, ואחר כך אני עוברת לתרופה אחרת שלא אמורה לגרום הפסקה ויסתית, האם יש תרופה כלשהיא שיכולה להחזיר את הוסת? האם אפשר להחזיר את הוסת? או שהיא נפסקה לתמיד? או שאני אמורה לחכות כמה חודשים אחרי הפסקת התרופה החזקה? התרופה שלקחתי היא זיפרקסה 20 מ"ג והיה כתוב בהוראות שהיא גורמת לעליית הורמון הפרולקטין בדם.
לקריאה נוספת והעמקה
צריך לעשות לך ברור הורמונלי על מנת להבין מה הסיבה שהמחזור נעלם. האם רמות הפרולקטין גבוהות? רמות ה- FSH? וכו'.
(מספר מקשר)